Mobilní telefony – integrace hovorů se zákazníky

Mobilní telefony tvoří téměř nedílnou součást firemních benefitů u mnoha profesí. Chceme, aby naši zaměstnanci komunikovali se svými zákazníky, věnovali jim veškerou potřebnou péči a tak vylepšovali firemní vztahy se zákazníkem. Na první pohled pak může tato činnost vypadat jako něco neměřitelného jako činnost, o které toho z pohledu čísel moc nevíme. Nemusí tomu však takto být.

Mobilní telefony – integrace hovorů se zákaznickými kartami

Salesforce CRM obsahuje několik nástrojů, které nám mohou pomoci skutečné telefonování se zákazníky zpřehlednit. Následující řešení může být vodítkem pro další úpravy

  • telefonát jako nový objekt: v Salesforce máme možnost vytvářet zcela nové objekty. Tím bude v našem případě záznam o telefonátu, který propojíme  s adresářovou položkou firmy nebo kontaktu
  • zdroj dat: mobilní operátoři jsou schopni poskytovat výpisy telefonických hovorů například v CSV formátu. mezi obvyklé informace přesně to co potřebujeme: kdo, komu a kdy volal
    Výpisy volání
  • pomocí importovacích nástrojů Salesforce naimportujeme CSV soubor do systému. Navznikají nám tak záznamy o telefonátech.
  • automatickým procesem zajistíme dohledání firmy/kontaktu dle telefonního čísla a vytvoříme mezi nimi vazbu
  • dle čísla telefonu zaměstnance jej identifikujeme a hovor k němu přiřadíme
  • na kartě firmy a kontaktu zobrazíme seznam uskutečněných hovorů
  • z takto získaných informací vytvoříme report, který nám podá informaci o realizovaných telefonátech na konkrétní zákazníky, informaci o četnosti a o tom, se kterým zákazníkem takto nekomunikujeme vůbec nebo jen málo

Čeho jsme dosáhli?

Jednoduchým zaintegrováním výpisů telefonických hovorů a jejich spárování se seznamem zákazníků můžeme získat přehled o pracovním využívání telefonů a identifikovat tak zákazníky, se kterými komunikace vázne a nebo neprobíhá vůbec. Nad těmito informacemi pak můžeme vytvořil reporty a ty zobrazovat na dashboardu odpovědných nadřízených osob, které tímto dostanou přehled o činnosti svých podřízených.

 

Mobilní telefony

Posted in: