Blog o Salesforce

  • Hromadné mazání záznamů v Salesforce

    Hromadné mazání záznamů v Salesforce Každý z nás se čas od času odhodlá k údržbě systémů, se kterými ve svém osobním nebo pracovním životě pracujeme. Odstranění přebytečných programů v našem Android nebo iOS zařízení, čistá instalace Windows, čistka v souborech nebo odstranění nevalidních údajů v našich exelovských tabulkách. I v prostředí Salesforce, čas od času, […]

  • Salesforce – mobilní aplikace

    Salesforce svým uživatelům nabízí několikero, na míru upravených, mobilních aplikací pro systémy Android i iOS. Specifikace dané aplikace závisí zejména na kompetenci jednotlivých uživatelů a přístupových právech. Salesforce je sofistikovaný systém a kompletní správa celého systému naleží hlavně administrátorům. Pro jednotlivá oddělení slouží aplikace, které obsahují pouze žádané a využitelné moduly. Není nutné aby např. […]

  • Mobilní telefony – integrace hovorů se zákazníky

    Mobilní telefony tvoří téměř nedílnou součást firemních benefitů u mnoha profesí. Chceme, aby naši zaměstnanci komunikovali se svými zákazníky, věnovali jim veškerou potřebnou péči a tak vylepšovali firemní vztahy se zákazníkem. Na první pohled pak může tato činnost vypadat jako něco neměřitelného jako činnost, o které toho z pohledu čísel moc nevíme. Nemusí tomu však […]

  • Salesforce Picklist – seznam předem definovaných hodnot

    Picklisty jsou v případě CRM Salesforce seznamy s předem definovanými položkami na těchto seznamech. Uživatel může z této nabídky vybírat buď jednu konkrétní položku (standardní picklist) nebo několikero položek (Multi-select Picklist).  Picklisty slouží k jednoduššímu zadávání dat a standardizaci výběrových hodnot. Protože uživatel vybírá z předem navrženého seznamu, nedochází k odlišnostem v názvosloví u stejné […]

  • Salesforce: Kdy použit Record Type a kdy Page Layout?

    Při implementaci Salesforce je nutné zvolit správné nástroje pro požadované funkcionality a zvláště pro začátečníky není vždy snadné rozlišit, kdy který prvek nasadit. Zejména pak v případě, kdy nabízí velmi podobnou funkcionalitu. Například Record Type a Page Layout. Zkusme se na ně podívat blíže. Page Layout „Page Layout kontroluje uspořádání tlačítek, polí, ovládacích prvků, Visualforce, vlastních […]

  • Fullcalendar v Salesforce

    Pro neziskovou organizaci zabývající se péči o tělesně postižené, jsme vytvořili aplikaci, která umí plánovat práci lékařských asistentů u klientů doma. Jelikož každý klient má rozdílné požadavky na asistenta, v rozdílných časech, pro efektivní plánování se jevil nejvhodnější kalendářový pohled, který by šel filtrovat dle klientů, asistentů či dalších kritérií. Pro tento požadavek jsme využili […]

  • Stali jsme se Salesforce Consulting Partner

    TCL DigiTrade se stal Salesforce Consulting Partnerem… Toto partnerství (Salesforce Consulting Partner) umožňuje poskytovat profesionální služby při nasazování Salesforce, protože otevírá přístup ke znalostem celé komunity kolem tohoto produktu. Získání partnerství není pouze formální záležitosti, ale je posuzována historie firmy, její finanční zdraví a v neposlední řadě jsou vyžadovány certifikace lidí ve firmě a jejich […]

  • Seminář o IBM Domino Notes technologiích 2017

    Dne 25.5.2017 jsme pořádali tradiční seminář věnovaný IBM Notes technologiím. Letos jsme se zaměřili na doplňková řešení k IBM Notes aplikacím a zároveň jsme představili novinky ve FeaturePacku. Dopolední sekce byla rozdělena do tří částí. V první části Radim Turoň ukázal nové věci, které přišly s FeaturePackem 8 a pak David Marko pohovořil o MongoDB databázi, […]

  • Salesforce certifikace

    Pro správnou implementaci Salesforce jsou potřebné poměrně rozsáhlé znalosti, které můžete prokázat získáním certifikace. Certifikací je celá řada, liší se svou úrovní i oblastí, které pokrývají.  Základní rozdělení je na Administrátory, Vývojáře, Architekty, Implementátory, Marketingové experty. Více se můžete dozvědět tady. Pro přípravu k certifikacím je výborný web Trailhead, který vás pomoci modulů, projektů a […]

  • Salesforce – RESTové API – jak na to?

    RESTové API je elegantním způsobem, jak se Salesforce komunikovat z naší vlastní aplikace. Pokud máme vlastní IS nebo jen chceme se Salesforce programově komunikovat, RESTové rozhraní je pro svou širokou použitelnost výborným adeptem. Pro komunikaci se Salesforce si nejprve zajistíme potřebné přihlašovací údaje. Budeme potřebovat celkem 5 údajů. (Vzhledem k techničnosti celé věci budeme používat anglické názvy […]