Salesforce Seminář – 16.5.2018

Zákaznickou péčí k obchodním úspěchům

Na výše uvedené téma jsme 16.5.2018 organizovali Salesforce seminář v Ostravě. Víte, že uzavřít obchod s novým zákazníkem vychází až 7x dráže, než úspěšně prodat stávajícímu zákazníkovi? Kvalitní péče o zákazníky má přímý dopad na obchodní výkon. Ukázali jsme, jak úspěšné firmy řídí servis pomocí Salesforce Service Cloud – světově nejznámější platformě pro podporu zákazníků.

Dozvěděli jste se jak snadno můžete:

  • podporovat zákazníka přes jeho preferovaný kanál – telefon, email, web, SMS
  • automatizovat procesy pro zvýšení produktivity
  • zjednodušit zákaznickou podporu pomocí samoobslužného portálu
  • řídit techniky v terénu pomocí mobilní platformy
  • proměnit dotazy zákazníků v obchodní příležitosti

Kdy:
16.5.2018, 8:00

Agenda:
08:00 Snídaně
08:45 Úvodní slovo – zákaznická zkušenost coby klíč k obchodnímu úspěchu
09:00 Jak pomáhá technologie: 360° pohled na zákazníka, produktivita, samoobslužný portál
09:30 Praktické ukázky řešení podpory pomocí Servis Cloudu v různých odvětvích
10:00 Automatizace procesů podpory pomocí Process Builderu
10:30 Závěr (a networking)

Místo:
Impact Hub Ostrava
Sokolská tř. 1263/24,
702 00 Moravská Ostrava a Přívoz

 

Posted in: